Söndag 18 september

Ojoj, nu är det nån dag sen det skevs här sist.. Har jobbat hela helgen så får väl skylla på det.
I lördags åkte jag i alla fall på klädbytardagen i Bureå, och som vanligt hittade jag nästan ingenting. Halvvägs dit kom jag på att Ikeakassen som jag brukar ha med mig (för att lägga kläderna i) hade jag glömt hemma, och tur var väl det, hittade endast ett par jeans och en tröja. Kräsen är bara förnamnet...

Ikväll blev det bad för hela familjen, vi tryckte ner oss i badkaret. Trångt blev det, men mysigt!! Sett Maria Wern - Försvunnen pojke, eller nått liknande hette den, helt okej. Till det blev det såklart lite gosaker i form av lite chips och cheez ballz.

Nä, dax för sängen, är gode trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0