Måndag 12 september

Är det dags igen nu eller? Men då får ni se till att kommentera så att jag håller motivationen uppe!!:)

Vad har hänt sen sist då? Ja det är väl ganska mycket i och med att det var LÄNGESEN jag skrev!
Vi har flyttat till Kåge i ett underbart fint radhus, William har fyllt 1 år, börjat på dagis och jag har börjat jobba. Mer ingående än så vet jag inte om jag orkar skriva...

Idag då.. William är fortfarande sjuk. Började med en vanlig förkylning och i torsdags fick han feber som jag idag trodde var över. Men ikväll kom den tillbaka. Tycker så synd om min lillälskling! Men nu sover han gott i alla fall så får hoppas på att den är borta imorgon.
Annars har vi idag varit på Solbacken, handlat lite på Maxi och varit på Barnens Hus och köpt kritor, kavel och bagarmössa. Gjorde för första gången en playdoo deg idag, och det gick ju som smort, fast kanske inte går att misslyckas med det:) Wille tyckte i alla fall att det var jätte kul att "dega":)

För min del är det soffhäng som hägrar just nu, True Talent och Ensam mamma söker och Svenska Hollywoodfruar på tvn. Matte är hos en kompis och fixar med lite el. Då han kommer hem får han mysa ner sig i soffan med mig innan sängen väntar.






Kommentarer
Postat av: Momme

Hur söt kan man vara!Hoppas att du snart blir frisk.

2011-09-12 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0