Torsdag 6 oktober

Blev inget tårtbak igår men däremot blev det bullbak. 100 bullar ligger nu i frysen i väntan på att bli uppätna. Älskar att ha fika hemma att bjuda på om någon kommer på besök. Är inte så mycket för fika egentligen men är ju så roligt att baka och desto trevligare att bjuda, och matte är väl inte ledsen:) Denice kom hit igår vid 18 snåret och hjälpte till. Glömde ju skicka med henne en bullpåse igår när hon for hem, får göra iordning en tills imorgon då vi åker till Piteå istället.

William vankande 5 imorrse, men han fick gott stanna i sängen tills Matte klev upp vid 6 och jag fick ligga tills Matte skulle på jobbet. Behöver jag säga att han är trött redan nu? Han ligger bredvid mig i soffan och ser skoterfilm, andra för idag.

Snart blir det en prommis till PTC för att hälsa på Williams farfar och farbror. Fick en Onepiece igår av mitt hjärta, vilken överasskning!! Det var verkligen inte väntat! Men den var tyvärr för stor så därför går vi till PTC för att hämta kvittot som Micke har, sen ska man väl maila till dom innan man skickar tillbaka. Den kunde inte komma mer lägligt då jag är väldigt frusen av mig och det börjar bli kallt inne. Slog på värmen igår så snart är det varmt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0