Lördag 1 oktober

Har jobbat på klädbytardagen i Skelleftehamn igår och idag. Mycket jobb med att packa upp, vakta och packa ner men det var värt varenda minut måste jag säga!! Hoppas verkligen på att få jobba nästa år igen. Hittade två overaller, en jacka med tillhörande täckbyxor, ett till par täckbyxor, vantar, kuoma skor, en bil, jeans och tröjor.
Sålde kläder gjorde jag också, fick faktiskt ihop mer än vad jag handlade för. Fast förstår egentligen inte vad folk har köpt då de flesta saker jag tycker är finast är kvar.

Nu är jag gode trött. Stannade hos mamma efter bytardagen, tänkte sova över här, mys!! Saknar dock Wille då jag inte träffat han sen igår..

Ska försöka att lägga upp bilderna imorgon på det jag fyndat. Men med mitt usla minne kan jag behöva påminnas, om ni nu vill se:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0