2011-12-20

Fyra dagar kvar till dopparedagen och nästan alla julklappar är klara. De som är kvar får handlas på fredag då lönen dyrker in på kontot. Har några julklappar kvar som ska slås in och en eller två mössor som ska sys, men det borde jag hinna, får börja ikväll:) Matte kommer hem tidigare idag då han ska till kiropraktorn och orkar inte fara tillbaka på jobbet efter det. Då blir det att städa så det är lite julfint inför helgen. Sen kanske det blir en tripp på Solbacken för att handla mat och en snabbis på stan för att köpa lite fleecetyg så jag kan fodra mössorna.

Sydde föressten min första mössa förra veckan, måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet för att vara första gången. Kan lägga upp en bild i helgen eller efter helgen då William ska få en matchande jacka i julklapp.

Nä, man kanske ska ta och börja med den där städningen nu då medans lillhjärtat sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0