2011-12-15

Nu tror jag det är färdigbakat julgott för i år. Lussebullar, pepparkakor, rocky road, ischoklad och två laddningar knäck är gjort, det får nog räcka så. Har köpt lite pynt till lyktan som står ute på bron, om det blir som jag tänkt så kommer en bild senare:)

Just nu myser vi i soffan innan det är dags att äta lite lunch för att sedan sova lite. Har inte bestämt mig än om jag ska sova med William eller inte.. Jobbar i natt så det skulle ju vara bra men känner mig inte riktigt trött. Aja det återstår väl att se:)

Imorgon åker pappan i familjen till fjällen för att roa sig med skoter och vänner. Mamman och sonen roar sig på kalas hon gammelfarfars imorgon. På lördag blir det den årliga julklappsinhandlingen med min minsta lillebror och efter det blir det visst bio. Helgen avslutas med att jobba 10-20 på söndag och då ska William få umgås med sin älskade farfar. Ser fram emot denna helg, den sista innan jul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0