2011-12-11

Oj oj, nu börjar jag halka efter igen.. Ska försöka bli bättre!!

Snön är äntligen här och lite julstämnig börjar infinna sig, trots allt trejde advent idag. De flesta julklapparna är införskaffade. Julkorten är tagna och beställda men har dock inte anlänt i brevlådan än. Känner lite smått panik då dom bör skickas med posten snart för att hinna fram innan julafton.

Har jobbat tre helger på rad, ledig denna helg vilket varit mycket skönt! William sov hos momme i fredags då jag och Matte roade oss på firmafest med hans jobb, mycket trevligt! Efter en välbehövlig sovmorgon igår så åkte vi mot stan för att köpa julklappr. Vi var inte ensamma om att göra det!

Igår blev granen intagen och klädd. Men fy vilken trist gran vi har! Nästa år blir det att köpa en ny och en massa nytt pynt!:) Många av dom inköpta oinslagna julklapparna fick slås in, och döm om min förvåning så fick jag hjälp av min älskling, en riktig myskväll!!


Detta fick bli julkortet


Kommentarer
Postat av: Momme

Så fint kortet blev<3

2011-12-14 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0