Ny design

Jag är hur nöjd som helst med min "nya blogg". Det blev hur fint som helst. Mycket finare än vad jag någonsin kunnat tänka mig!!! Tack snälla Maria! (http://filipanics.blogg.se/) Du får lära mig hur man gör när ni kommer hit, så ska jag lära dig hur man vinner i kortspel;)

Idag gick vi ner hela familjen på stan. William fick sig en ny fin jacka. Efter det gick vi på Allstar och åt lunch med Roger, Carina, Micke och Antonia. Tack så mycket för maten!!:) Var faktiskt riktigt fint och frächt där!! Dit går vi nog fler gånger:)
Efter det gick vi hem och packade lite saker till William som skulle få vara hos mormor och morfar. Vi hade egentligen inte bokat in nått ikväll men momme ville rå om William så vi for och bowlade med Joel och Therese. Som vanligt var jag sämst men det är lika kul ändå. Inte alla som vinner en glass;)

Nu är vi hos mamma och pappa, vi ska sova här. Vi har oljat in bordet och stolarna hemma så det får torka i fred. Är inte så roligt att äta vid rumsbordet.. Men är så mysigt här så!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0