Fredag

Ja, nu var det helg igen då. Denna dag har spenderats på stan en snabbis. Skulle kolla om det fanns nån klipptid, men så klart fanns det ingen. Måste klippa mig, är så less på håret! Får göra ett nytt försök till veckan då.

Efter det besökte jag och William Solbacken för en titt på Barnenshus, dessvärre utan fynd, sen en sväng på Maxi för helghandling.
Nu har vi precis ätit tacos, åh det är gott, jag blir aldrig less:) Matte tar hand om disken och William sover, äntligen! Han har varit arg, sur och lessen mest hela eftermiddagen. En blandning av ont i munnen och trötthet.
Ikväll ska det ätas blåbärspaj, smarrismarr:) Sen får vi väl se om tvn har något att erbjda..

Träningsvärk i hela kroppen, det är vad jag har. Hade inte väntat mig något annat heller. Efter ett hårt pass i onsdags och MammaBarn träningen igår så ska det kännas. Det är riktigt skönt att det är igång i alla fall, bara hoppas att jag nu håller i detta.

 

Om du bara visste hur älskad du är lilla hjärtat!

Du betyder ALLT!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0