Badhuset

Igår åkte jag, Matte, William, Anna, Jörgen och Maja på edda för att bada. Allra första gången för William och Maja. Maja vad glad och log mest hela tiden, William var mer skeptisk men han verkade inte tycka att det var tråkigt i alla fall.

Idag har alla framkallade kort fått sin plats i sina album, skönt att denna omgång är klar, snart kommer nästa. Får framkalla med jämna mellanrum så det inte blir så mycket. Men jag ska väl inte klaga då Anna framkallade drygt 700 bilder.

På eftermiddagen var det dax för mig att dra mig ner på 360 för lite powerstep. Åh vad jobbigt det var, men så härligt efteråt!:) Men jag måste lära mig att äta långt innan passet eller efter, maten höll nästan på att komma upp idag. Var tänkt att jag skulle köra ett core-pass efter men det skippade jag med anledning av att passet är mag- och rygg träning.

William sover, jag har precis sett Idol och Matte och hans bror är i garaget och skruvar eller vad dom nu gör. Nu då? Sängen? Jag är riktigt trött men jag vill ju se Välkommen åter på 4an. Får försöka hålla mig vaken helt enkelt.

William myser hos pappa

Maja myser hos sin pappa

Sitter på stolarna i poolen

 

Redo för sina pyamasar

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0