2010-09-29

Aj aj, min höft, vad ska jag göra? Natten mot måndag låg jag nog mest troligt på samma sida hela natten, därför jag har ont. Har försökt att inte sova på den sidan nätterna efter det, så jag förstår inte varför det inte går över!?!

Tog en prommis med Anna och Maja till Anderstorp idag för att besöka knuten (öppen förskola). Det var faktiskt riktigt trevligt! Kul för William att träffa andra barn och kul för mig att träffa andra mammor. Så det blir nog så att vi far dit på måndagar och onsdagar:)

Var meningen att det skulle bli träning ikväll men det hoppar jag över för att vara snäll mot höften.. Måtte det gå över snart!!!

Bakning blev det igår så det stod härliga till. Chokladbollar, dumlekakor, muffins och chokladkaka med kokosknäck. Nu är frysen FYLLD. Fick slänga lite av det som var i frysen (som ändå inte kommer att ätas upp) för att få plats med alla kakor. Härligt att det finns fika att bjuda på om nån skulle komma på besök:)

Mammas lillprins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0