2010-09-28

Igår var Williams farfar och hans Carina här och tog hand om William medans jag skakade fläsket på 360 och Matte fixade nån släp. Då jag kom hem fick jag se att älsklingen kryper, inte drar sig fram som han brukar. Han har alltså lärt sig att man måste flytta även armarna för att ta sig nån vart. Får se hur många gånger till vi kan vara på MammaBarn träningen.. Känns sisådär att ta med han dit och så kryper han omkring överallt.. Vi får se hur det blir med den saken:)

I fredags var det Frikväll... Familjen Brännström/Eliasson kom hit och åt tacos sen gick vi ner till den stora staden för att ta del av alla erbjudanden och även presentkortsregn. Jag fick ihop lite över 100:- tror jag och Anna fick ca 400:-, snäll som hon är sa hon att vi ska dela på kosingen och köpa nått fint till våra småttingar:)
Jag hittade mig en jätte fin vinterjacka på Intersport, priset var väl kanske inte lika fint med under kvällen fick man 20% på valfri vara så det blev inte så farligt ändå, och min älskade sambo sponsrade, så jag sparade många hundralappar. Sist jag köpte en vinterjacka är ca 6-7 år sedan så det var helt klart värt det. Får se till att använda denna jacka lika länge:)

Idag har vi inte gjort mycket alls. Bara busat och lekt, och lite tvätt har blivit vikt. Meningen är att jag ska träna i eftermiddag men jag känner mig inte ens lite peppad på det.. Tror bestämt att jag hoppar över det idag. Kyl och frys behöver fyllas på så jag tar nog med min la famillia för en storhandling istället.

Tror faktiskt att jag ska baka lite ikväll, frysen behöver fyllas på med gosaker:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0