Hårmodell

Denna dag började med att jag och William satte oss i bilen för att hämta min mormor som skulle få vara med William nån timme idag. Jag skulle nämligen till frissan och få vara hårmodell. En ny färg som skulle testas, blonda och beiga slingor, dom beiga för att det skulle se naturligt ut. Jag är riktigt nöjd måste jag säga! Det är inte alltid man får gå till frissan gratis.

Efter det besökte vi den stora staden tillsammans med Petra och Zackarias. Jag köpte två nya pyamaser till William, ett par skor till han och en matburk. Sen blev det också lite fika på Ck. Tack för en super trevlig dag!!:)

Har ikväll tränat mitt första pass någonsin i gymmet. Det gick faktiskt riktigt bra. Hade en träningsrådgivning förra veckan för att få lite tips och idéer för att nå mitt mål. Resultatet av den blev - rätt träning, ät vad du vill i lagoma mängder:) Det ska väl kunna ordnas!?!?
För er som inte visste.. Jag äter sällan lunch, vilket jag vet att man ska! Men då frukosten brukar bli sen så är jag inte så hungrig vid lunchtid. Men nu äter jag lunch varenda och och ska fortsätta med det, annars når jag nog aldrig mitt mål...

Imorgon ska vi besöka Leo´s lekland igen. Om vädret tillåter så blir det en promenad dit. Sen på em/kvällen beger sig lilla familjen på Edda för att plaska lite i vattnet. Det känns som att det kommer att bli en kul dag imorgon:)


Före               Efter                 Efter                  Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0