2010 10 05

Idag kom som sagt mamma hit för att vara med William medans jag skulle på jobbet och lägga schema. Då jag kom dit och skulle logga in på min användare så kom jag inte in.. Frågade en av dom som har hand om schemat och efter lite sökande i datorn så hade dom tydligen rensat i listan. Så nu måste jag ringa chefen på torsdag och be henne ringa till en annan som ska säga nått så att dom kan skriva in mig igen. Ja det är jätte snurrigt!!

Handlat har vi också hunnt med idag, så nu har vi mat för denna vecka.
Sen for vi till Kim som bjöd på en riktigt god tacopaj, tack så mycket!

William, han har endast sovit en gång i dag, han som brukar sova minst två, gärna tre gånger under dagen. Behöver jag säga att han somnade som en stock då jag la han i sängen? Så nu lär han väl inte vakna en enda gång i natt, hoppas hoppas.

Nä nu tror jag att jag hoppar i säng. Barnmatlagnings planering, öppna förskolan och träning står på schemat imorgon. Jag längtar!!!
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0