2010 10 04

Ny vecka igen nu då.
Det känns som att mycket är uträttat denna dag, för att vara jag.
Jag har ringt tandläkaren för att få en tid där. Banken är ringd för att få autogiro för hyran. Jobbet är ringt, igen, för att få veta när jag ska börja jobba igen. Den nya schemaperioden startar 29 november så då är tanken att jag ska börja jobba 2 dagar i veckan, hoppas även på några nätter. Kommer då att jobba antingen måndag och tisdag eller torsdag och fredag, sen blir det säkert någon helg också. Så imorgon kommer mamma hit och är med William en stund medans jag åker till jobbet för att lägga schemat som jag vill ha det. Kändes inte alls kul att ta med han dit så jag är glad att ha världens bästa mamma som ställer upp.

Ska snart börja med maten som ska bli lasagne, ska bli riktigt gott! Sen bär det av ner på gymmet. Vet inte än om jag ska träna två pass idag för att få vara ledig imorgon.. Det tål att tänkas på...

William sover sött i sängen så jag ska väl passa på att göra någon nytta här hemma nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0