2010 10 03

Min sovmorgon imorrse, riktigt skönt!! Kunde sova riktigt gott till 10. Vid 11 kom Nina hit, William fick lunch och sen gick vi ner på stan. Jag hittade mig en väldigt fin lite längre tröja och ett par skor. Skorna får vi se om, jag ska prova dom hemma med lite olika kläder och se om dom passar. Om inte blir det nog en tripp till Piteå där det finns andra skor som jag vill ha och i rätt storlek.
Då vi hade shoppat färdigt blev det en fika på Waynes, mycket trevligt.
Har haft en underbar dag med en fantastisk vän!!

Undrar vad den stundande veckan ska bjuda på? Det enda jag vet är lite träning, men sen då? Någon som har förslag?

Nä, nu ska tvätten hämtas från tvättmaskinen och hängas upp. Måste nog se klart Irene Huss men sen blir det sova.
Natti Natti

Jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0