2010 10 02

Imorrse var det min tur att kliva upp så att Matte skulle få sovmorgon. William vaknade vid 8 så jag skulle försöka vara snabb och smyga upp men Matte var redan vaken den rackaren. Blev då istället att vi låg kvar hela familjen och mös i sängen. Sen åt vi frukost tillsammans, vilket också var mysigt då vi inte minns när vi åt frukost tillsammans sist..

Efter lunch gick vi ner en sväng på stan. Jag hade velat hitta mig några fina skor, men jag fann inga. Är trist då dom bara får in ett par i storlek 36, dom ryker ju ganska fort. Ska kolla lite på nätet och se om jag hittar några där istället.

Ikväll har Joel, Kim och Therese varit här och ätit middag. Grillat blev det, som vanligt väldigt gott. Sen kom Markus förbi och hockeyn skådades på tvn. Nu är Matte, brodern hans och Joel nere i garaget och byter nått filter (tror jag?). Jag sitter här framför tvn och datorn. Börjar bli trött.... Sängen lockar och min väntande sovmorgon lockar lite mer.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla fin bild på er ! :)

2010-10-02 @ 23:20:02
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0