Valborgsmässoafton

William sov borta för första gången i fredags. Ojoj så det gjorde ont i hjärtat det gjorde att lämna honom!! Men som tur var (som jag trodde) så hade allting gått jätte bra. Min lilla älskling hade varit super snäll, och dessutom sovit lika bra som han gör hemma.
Våran kväll spenderades i Kroksjön tillsammans med Markus, Emelie, Kim, Joel, Tobbe, Inga och Ingrid. Grillat till middagen och nått glas vin, riktigt gott. Kändes på ett sätt konstigt att dricka alkohol för första gången på drygt ett år, men samtidigt kändes det inte som att det var så längesen.. Skönt att vakna upp på lördagsmorgon och må bra. Det trodde jag inte ska jag säga. Vi gick ner på stan för att köpa en present till Johanna, inte så bra planering från våran sida..Skulle vara där kl 14. Hittade i alla fall ett superfint halsband, och även dopkläder till William, han kommer bli så stilig så. Sen kom mamma med mitt lilla hjärta. Oj så glad jag blev att se han igen, som jag längtat!

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag och William tog oss en liten promenad och så gick vi förbi hos Micke. Oj så fint det blir!! Inte så mycket kvar nu innan han kan flytta in. Längtar tills man själv får göra om precis som man vill ha det.
Har även fortsatt att planera inför dopet, skrivit handlingslista och bestämt vad det ska vara för fika. Börjar bli lite nervös nu, är inte ens två veckor kvar. Har skrivit en lista på allt som ska göras innan och vad som ska tas med dagen D. Men något kommer väl att glömmas ändå, som vanligt..

Nä, nu är det dax att ge William mat sen väntar sängen!
Natti Natti









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0