Torsdag

Denna dag har bestått av ett stadsbesök med Linn och Sofia, och såklart barnen. Sen syndade jag mig hemåt för att ge William mat innan det var dax för oss att åka och besiktiga bilen. Och så trevlig jag var med besiktningsgubben trodde jag faktiskt inte att det skulle bli ombesiktning...... Handbromsen tog inte alls som den skulle och gick dra alldeles för högt. Jahapp.. Blir alltså ingen blocketannons i helgen som vi tänkt oss då. Ska och fixa det där till veckan så får väl lägga ut den efter det då. Känns faktiskt lite i hjärtat att bilen ska lämna oss. Men med en barnvagn och en William i är den FULL!

Mamma och Joel komme hit på eftermiddagen, mys mys. Då Matte rensade sin garderob igår skickade jag med en full påse med kläder till lillebror Tobias, han fick även en jacka och han blev supernöjd. Får hoppas att han kan/vill ha några av kläderna. Bra att man kan ge bort det istället för att kasta:)

Träning har det också fått bli ikväll i form av "aeromix" en blandning av olika dansstilar/aerobics. Men det var nog inte riktigt min grej alls. Ska nog prova på vanlig aerobics igen istället.

Har hunnit med att baka i veckan och gjort mormorsaft. Är faktiskt lite tråkigt att inte få slicka ur skålen. Men vad gör man inte för att komma i några kläder till dopet så man inte ser ut som en strandad säl.... Näe, så illa kanske det inte är, men nästan.

Världens bästa mamma har slingat håret åt mig. Tur det så man slipper gå till frissan och betala MASSOR. Om nån dag har det nog "flytit" ut och inte är lika gult.

Är lite nevös inför dopet. Vet inte varför. Finns ingen anledning, det är ju ändå bara släkt och vänner som är med.. Konstigt det där.

Dax att ge lilleman mat nu sen kryka ner i en varm säng. Matte har en tendens att lägga sig på sin sida då han somnar men då vi kommer in och ska lägga oss ligger han på min sida, och har oftast alla kuddar.... Får se om jag måste peta på han ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0