Föräldrarträff

Igår blev det att ställa väckaren på 7, men vi snosade till 7.30, himla skönt!! Gjorde det för att ändra Williams mattider lite. Annars hade det blivit så att han skulle äta mitt i träffen. Så han åt sista gången i går kväll kl 21. Var ganska skönt att få lägga sig i tid för en gång skull!

Som sagt, föräldrarträff på BVC igår. Det var jätte roligt att få se alla bebisar, tidigare såg man ju bara alla stora magar. Alla mammor och pappor var där...utom Matte. Men så går det om dom lägger det kl 15. Folk jobbar ju!? Klart det går att ta ledigt men det funkar ju inte alltid.
Men det var trevligt ändå. Bebisarna var allt från 6 veckor till 4 månader. William var snäll och glad hela tiden. Han hittade sig en liten tjej som han flörtade med. Han pratade på så hon fick inte en syl i vädret, hon fick skratta åt han istället, han kanske berättade nått intressant.

Efter träffen gick vi hem igen för att äta middag sen tog jag cykeln till 360tc för att träna ett pass barbell. Kändes inte som att jag var på topp.. Det gick lite trögt men jag tog mig igenom passet ändå.
Väl hemma väntade en lång och härlig dusch, att det kan vara så skönt!?:) Sen la vi oss alla tre i sängen för att se Kommisarie Winter. Det var nog inte del 1, fast man fattade ändå. Så nästa måndag kl 21 vet jag ju vad jag gör, ser fortsättningen. Det var riktigt spännande!

Mulet idag, och det ska väl fortsätta vara så i veckan.. Ja, då kanske man ska passa på att plocka undan lite här hemma, vilket inte är så roligt då det är sol och varmt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0