Promenad

Dagen började med.. att vi klev upp så klart, gav William mat men sedan skuttade vi in i bilen för att åka och hämta momme min. Som jag skrev igår skulle hon hjälpa mig att torka fönsterna. Nu är dom rena och fina igen. Gardinerna är strukna och upphängda. Nu är det sommar här hemma, men kanske inte ute? Har varit rätt okej väder idag, men skulle inte skada om det får vara varmare! Men man klagar väl alltid, antingen är det för varmt eller för kallt, man är aldrig riktigt nöjd.

Sen kom Anna och Maja hit. Vi tog oss en promenad till Jacks, jag hade hört talats om att dom hade fina "tunnor" för tvättmedel där, men så klart fanns inte den som jag ville ha. Vi gick vidare till Jysk. Där hittade jag två handdukar som får agera kräkhanddukar, 4:- st, det tyckte jag var riktigt bra. Men allt efter att tiden gick började de små bli hungriga. Då kom vi på den smarta idén att sätta oss längst in bland deras utemöbler och ge dom mat. Vet inte om man får sitta där (mest troligt inte) men det var då ingen som kom och sa till i alla fall. Sen var det bara att traska vidare hemmåt för grillning av hamburgare sedan ner en sväng på staden för att skåda de vackra drottningarna (och prinsarna) som skulle gå på studentbalen.

Imorgon blir det återigen att träffa Anna och Maja. Anna ska kolla på en barnvagn och vill ha två ögon till som ska granska den. Efter det (eller före, beroende på när den visas) ska vi ta oss en tur upp på Solbacken för att strosa runt där, det blir nog mysigt, om vädret tillåter vill säga.

Nu är det dags för mat för mitt lilltroll, sen väntar sängen, är gode trött.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0