Lördagsmys

Ja här hemma är det soffmys på hög nivå idag!!
Vaknade imorrse vid 5 6 imorrse nån gång och hade ont högt upp i magen, lyckades somna om och klev upp med William vid 7.30. Bättre hade det inte blivit i magen, tyvärr. Var nästan som en hungrig känsla så jag åt lite frukost men inte hjälpte det. Tog alvedon och hoppades på att det skulle bli bättre, men icket. Sen fick jag äntligen kräkas (är det värsta jag vet men det kändes som att det skulle lätta i mage om jag fick göra det). Och ja, efter lite lunch och en värktablett till är det snart borta tror jag. Känns inte alls som magsjuka, vette tusan vad det kan vara. Kanske för att jag inte åt så bra igår? Och nej, jag är inte gravid!!

Vi har alltså legat i soffan hela dagen och myst. Blir nog fortsätta med soffhänget hela kvällen också. Matte har precis varit ner på Ica och handlat. Han blev visst sugen på vaniljvisp och daim (fryst) vilket jag aldrig har ätit (tror jag). Ska bli spännande, det låter faktiskt ganska gott.

Igår var det skolavslutning för mina lillebröder. Joel gick ut 1an och Tobias gick ut 8an, stora killarna.. Efter det åkte vi på Båtmuseét och fikade, sen blev det en lite sväng på stan med mormor.
På eftermiddagen fick Matte och Kim för sig att cykla till Kåge och äta pizza. För min och Williams del blev det att åka bil dit. Det går ju inte så bra att cykla med en 4a månaders bebis.. Men nästa sommar, då ska det cyklas:)






1 - Överlycklig att få gunga
2 - Har hittat sina fötter
3 - En sovandes William och en magont mamma
4 - William och momme på examen
5 - Lillebror har äntligen fått sommarlov
6 - Mys på golvet
7 - Äter gröt och mangopuré
8 - Det var roligare att mysa på golvet med mamma än att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0