4 månader

Idag blir lilltrollet hela 4 månader. Var tar tiden vägen?!
Vi har i alla fall haft en riktigt trevlig dag med Anna och Maja. Vi gick en långprommis, "medleforsrundan" kallades det tydligen. Sen gick vi hem hit och gav de små lite mat. Efter det åkte jag och William på Ica Maxi för handling. Utöver det vanliga slank det ner barn-gröt, blåbärspuré och mangopuré.
Att bli fyra månader firades med mosad potatis. Till våran förvåning tyckte han inte alls att det var äckligt, verkade som han tyckte det var rätt gott faktiskt.




En tröttis smakar potatis för första gången

Imorgon kommer snälla momme hit och hjälper till att torka fönsterna. (Jag vet, vi har inte så många men det är så tråkigt, och erbjuder hon sig tackar jag inte nej).
Efter det blir det nog mera prommis med Anna och Maja för att sedan skåda de vackra människorna som ska gå på balen. Bara hoppas att det blir bra väder, det ser inte så ljust ut just nu, men bara det inte regnar.
Den värmen vi fick då vi gick på balen lär dom med all säkerhet inte få, måste ha varit 25 grader om inte mer då. Tur man hade smink som aldrig förr.

Nä nu väntar sängen med mina två älsklingar:)
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0