Tisdag 19 januari

Är det bara jag eller har januari gått ganska fort? Trodde denna månad skulle masa sig fram då det börjar närma sig dagen D. Har inte gjort något speciellt som skulle ha fått tiden att gå fortare, men ska väl inte klaga, bra att tiden går fort så vi snart får träffa våran älskling!! Bara 18 dagar kvar idag till beräknad ankomst.. Börjar bli nervös faktiskt!!

Igår var vi på socialkontoret för att skriva på faderskapsintyget. Vilken procedur! Jag skulle skriva på papper som intyg att Matte är pappan och då Matte skulle skriva på att han är det skulle 2st andra bevittna det och skriva på ett papper dom med. Men nu är det gjort och det känns bra!

BB-väskan är färdigpackad med bebisens saker och mina (förutom det man använder dagligen), och Mattes saker får vi se när de hamnar i väskan, då vi åker in?! Hehe...

Kan ju hända när som helst nu att bebis vill titta ut. Känner inte av några värkar alls, bara sammandragningar och "mensvärk". Mamma tror att han kommer innan helgen, så får se, det kan ju bli så, inte mig emot:)
Är skotertävling på vitberget den 29e som Matte har tänkt köra och så fyller lillebror hela 8år då, så bebis får gärna komma innan det, eller efter.

Nu ska jag gå och börja med dagens middag som kommer att bestå av hemmagjorda köttbullar, potatis och gräddsås:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

shit, ni är ju riktigt nära nu :) Spännande

2010-01-20 @ 11:50:22
URL: http://vartlillamirakel.blogspot.com
Postat av: joel

hej alex och matte går det bra med william puss och kram

2010-03-28 @ 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0