Sista besöket

Idag var jag på det sista inbokade besöket hos barnmorskan innan bebisen beräknas komma (trodde jag). Allt såg så bra ut som vanligt, förutom att magen inte växt något sedan sist. Blir ett nytt besök nästa vecka för att se om den växt något tills dess annars blir det att göra ett ultraljud.. Tror absolut inte att det är någon fara (inte barnmorskan heller) men som rutin gör dom så om magen inte växt. Kan ju vara ganska kul att kanske få se bebisen på ultraljud en gång till:) Fast skulle helst av allt vilja att min lilla älskling vill titta ut innan dess. Barnmorskan rekomenderade färdknäppen, får kanske prova det..hihi:) Äh, tror egentligen inte på sånna saker som sägs kunna sätta igång förlossningen, bebisen kommer väl när han är redo.. kanske imorgon? Aa skulle passa bra:)

Har alldeles nyss kommit ut ur duschen, efter ett alldeles underbart besök i bastun!:)
Nu blir det att krypa i säng och se bygglov. Är trött som få då jag klev upp med Matte imorrse, imorgon får det nog bli sovmorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0