Kallt!

Denna kyla går mig på nerverna! Har knappt varit utanför dörren på 1½ vecka, jag håller på att få damp! Som tur är ska det bli varmare imorgon så då ska jag och William ut på en lång prommis, blir nog att gå broarna så kan vi hälsa på Matte på hans jobb. Får hoppas att värmen håller i sig så man får vara ute en stund varje dag.

I måndags var vi på BVC för vägning och mätning och lilltrollet hade gått upp 426g och vuxit 1½cm på en vecka, så nu väger han 3954g och är 53cm lång.
Efter besöket där åkte vi till mamma för att ta oss en prommis till Joels skola och hämta han. En överasskad lillebror fick skjuta vagnen hela vägen hem, gissa om nån var lycklig:)

Ikväll är det kalas igen för Matte, för tredje gången, känner att jag är lite less fika... Men trevligt är det ju med besök.

Nä nu ska jag försöka göra nån nytta här hemma medans William sover.


När Matte lagar mat         Mys i sin säng           Present av sin farfar och Carina


Williams Gammelfarmor- och farfar x2




Kommentarer
Postat av: sandra

haha så fruktansvärt söt william är :) och vilken härligt bild på när matte lagar mat,påminner mig om när rasse var liten :P hoppas ni har det bra och njuter för fullt :)

2010-02-24 @ 22:54:57
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0