Fredagsmys!

Fredag idag, vilket innebär fredagsmys med massa gosaker!
Fredag betyder också att det är Mattes sista lediga dag, på måndag är det jobb som gäller igen. Kommer kännas väldigt konstigt att vara ensam med William på dagarna. Nog för jag tror att vi kommer kunna roa oss rätt bra ändå, men man är ju van att vi är hemma tillsammans.. Äh nog går det bra. Bara hoppas att vädret blir bättre, eller temperaturen, så man får gå ut på prommisar.

Någon som vill byta sina bröstvårtor mot mina? Skulle uppskattas väldigt mycket!
Har läst lite om vad jag kan göra för att dom inte ska vara så onda. Ska testa det och se om det hjälper, annars vet jag inte vad jag gör. Är snudd på att det gör ondare än att föda barn, det är en pina!!

Imorgon styr vi oss mot Luleå för att hälsa på farmor och farfar min så de får träffa vår lillprins!

Dags att sova nu!
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

William är ju jättefint namn! Min lillebor heter det =) Mys på! Puss!

2010-02-20 @ 10:18:19
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0