2 days to go...

Har idag varit hos barnmorskan för att mäta magen då den inte växt sist jag var där. Någon mm hade den väl växt men var inte mycket, så blir inget ultraljud. Orolig är jag inte då jag känner av bebis så pass mycket.
2 dagar kvar till beräknat datum idag.. Längtar som bara den!! Varje gång jag känner "mensvärk" eller någon kraftigare sammadragning tänker jag "nu kanske det blir nått snart", men icket, de avtar efter en stund för att inte komma tillbaka. Känner nog efter lite för mycket tror jag, men vem skulle inte göra det, vi längtar ju så mycket!
Kan du inte komma ut till mamma och pappa nu, vi längtar efter dig såå mycket!!!


Kommentarer
Postat av: joel

jag längtar också puss joel

2010-02-06 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0