Mys dag

Igår var vi på Erikslid med Mattes pappa och Carina och deras vänner och deras barn, en familjedag skulle man kunna säga. Vi delades in i olika lag och gick tipsrunda och lekte en massa lekar, bland annat stafett kubb, spotta råtta och golf. Som golfklubba hade vi en nylonstrumpa med en tennisboll i och ett mjölkpaket fick agera boll. Efter det åkte vi vidare till en lokal på gatukontoret och åt middag och fortsatte med två tävlingar till. Det vinnande laget, kan ni gissa?:) Mitt lag:) En riktigt rolig kväll var det. Tack alla inblandade!

Idag har det inte hänt mycket i detta hus. Jag hade sovmorgon, väldigt skönt! Sen har vi mest bara slappat i soffan. Matte har precis farit iväg till mamma och pappa för att dra lite el. William sover och jag sitter här. När han vaknar ska han få lite mat sen ska vi åka till tältet för att se lillebror spela fotboll. Kvällen har jag ingen aning om vad den erbjuder. Antar att det blir mys i soffan.

Imorgon ska vi på föräldrargrupp igen, men bara jag och William då Matte jobbar. Ska bli kul att se dom andra bebisarna igen:)

Finaste Jenny och William

Matte och William myser i båten

På badstranden

Jag och världens bästa mamma

Finaste Maria och jag

Jag, Jenny, mamma och Maria
En oförglömlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0