Vad hände?!

Igår kväll fick William mat kl. 20, han somnade vid 22. Matte var trött och gick och la sig då. Jag satt uppe för William skulle ändå äta vid 12. Jobbigt att lägga sig och sova och sen upp igen så kort tid efter. Så jag plockade undan lite här hemma, gjorde mig klar för natten och satt vid datorn. 01.45 gav jag upp och försökte sova på soffan tills han vaknade och ville äta. Skrutten vaknade 02.45 alltså 6 timmar efter han åt förra gången. Faktiskt ganska skönt att han klarade sig så länge.. Men om jag hade gått och lagt mig hade jag ju fått sova en stund längre. Fast hade jag gjort det hade han väl vaknat då han egentligen skulle äta.

Imorrse vaknade han kl.8 pigg och glad. Matte var redan uppe då så han fick ta William så jag kunde sova lite till. Efter ett tag kom Roger och hämtade Matte för dom skulle på PTC och skotta tak. William fick då ligga i sängen med mig, men tror ni han ville sova? Nej inte alls. Han låg där och pratade och skrattade tills kl 10 då han ville äta. Så lite kunde jag ju sova.

En nybadad och utslagen William med nya pyamasen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0