Trött!!

Tycker att William ska slå upp sina blå och vara hungrig. Jag skulle väldigt gärna krypa ner i den varma och sköna sängen!!! Skulle ju kunna väcka han men känns inge snällt. Han får nog sova en stund till, men vaknar han inte på ett tag så blir det nog väckning...

Bokade in ett läkarbesök på vårdcentalen idag då jag hade ont i njuren igår (hjälpte med pillerna jag fick) och även idag, denna gång hjälpte det inte lika bra. Jag är livrädd för att utstå den smärtan igen! Träffade i alla fall doktorn som tog lite prover.. Sen skrev han även ut mer piller som jag ska kombinera med de andra, och om det inte hjälper ska jag prata med kirurgen.. Känns inte så kul att vänta på röntgen i lite mer än en månad (mest troligt mer) om det ska fortsätta så här. Har visserligen bara gått två dagar men ändå.
Efter det var det inbokat ett besök på bvc så nu är lillkillen 60cm och väger 5698g. Besöket idag var lite längre än vanligt då jag skulle fylla i lite papper om hur jag mår, och sen samtalade vi om det, vilket kändes skönt!

Igår flög flitet in i huset (i mig). Jag sydde ett påslakan till Williams täcke som han har i vagnen och en liten snutte. Och idag fortsatte flitens lampa att lysa. En ny gardinkappa till köket blev sydd. Har nu bara kvar att sy två dukar. Tyget lär ju räcka och bli över då jag beställde 2,5m med Anna som varit på Ikea, tack Anna! Mitt tankemått var inte på topp då jag beställde måste jag säga, hade nog räckt med hälften. Men då gör det ju inget om jag skulle råka göra fel, vilket inte skulle förvåna mig...

Imorgon har vi planerat att åka till Mattes mormors stuga och det blir att övernatta där. Får elda rätt mycket så vi får upp värmen där inne, men åhh så mysigt det ska bli!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0