Träningskort

Igår gick jag, Matte och William på stan efter middagen. Jag skulle försöka hitta mig några träningskläder, lättare sagt än gjort, mycket som inte fanns i rätt storlek. Men tillslut så hittade jag en byxa och tröja som passade någolunda. Efter det gick vi mot 360 tc för att köpa ett årskort, svindyrt, men ändå värt det. Tränar jag 3ggr/månad så har jag tjänat in det, och mycket mer än så ska det ju bli.
Sen fortastte vi och gick på en prommis. När vi kom hem var vi båda sugen på något onyttingt (inte så ovanligt) så vi åt upp chipsen vi hade här hemma, som en uppladdning på vårt nya träningsliv.....

Idag har jag varit och tränat första passet Barbell, var väldigt jobbigt med tanke på att det är så längesen jag tränade men ack så skönt det var!! William fick vara med farmor sin under tiden och han hade sovit som en stock.

Nu har vi (jag) det så bra här hemma. William brukar äta vid 21.30 sen sover han till kl.6. Måste säga att det är riktigt skönt att få sova hela natten utan att kliva upp för att ge han mat. Bara hoppas att det håller i sig, skulle inte vara helt fel.

Nu ska jag plocka bort lite här hemma innan Matte kommer, då han ska ut och springa och jag ska börja med dagens middag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0