Mamma-gympa

Idag har jag och William varit på mamma-core. Riktigt roligt var det och William tyckte det var minst lika kul. Han låg och tittade och skrattade. Sen fick han sitta på mig medans jag gjorde övningarna, var inte så kul att ligga på golvet hela tiden. Detta ska göras om! Hoppas bara dom har tänkt börja med det på 360 också, då jag har träningskort där..
Efter det gick vi på vuxenaffären och köpte lite vuxendricka. Första partyt på fredag på ett år. Vill nog helst inte vara med om lördag, det går bra att snabbspola till söndag.. På lördag ska vi fira Mattes kusin Johanna som fyller 18år. Jag var välkommen med eller utan kräkpåse, men den hoppas jag slippa!!:) Får se hur det ska gå för William att sova hos momme och morfar. Ja, för han lär det väl gå bra, men jag och Matte lär väl längta ihjäl oss. Han är ju i trygga händer så det ska nog gå bra:)

Var på röntgen igår. Hon som tog bilderna kunde inte svara på om det var kvar någon sten eller inte. Får väl svar om någon vecka eller så. Har ju inte känt av någon sedan dagen efter och dagen efter det, så det kanske är lovande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0