Långfredag

Idag har vi varit ute i Mattes mormors stuga. Soligt och varmt, hur härligt som helst. Men sen började det blåsa så det blev lite kallt, lite trist men skönt så länge det varade. William låg i min famn och sov hela tiden, mysigt att sova ute kan jag tänka mig.

Ikväll blev det middag hos Williams farfar och Carina, mycket god mat! Men en lite missnöjd William. Var även så igår kväll. Får hoppas att det går över snart. Men man kan ju inte vara glad jämt.

Imorgon ska vi åka till min morbror och Malin och vara ute där och mys, får hoppas på bra väder även då, fast ser inte så lovande ut med solen...

Gick bra en stund med solbrillor men var inte så poppis

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0