Främmande

Idag har vi haft besök av Anna och Maja. Jag bjöd på lunch och hade tänkt mig att William skulle sova under tiden vi åt. Tror ni han ville det? Svaret är nej. Han skulle vara med han, så jag fick äta med en hand, det gick ju det med.
Sen fick våra små lite käk och efter det begav vi oss ner på stan. Jag FYNDADE!! De hade två pyamaser för 149:- på Cubus, valde ut två stycken och gick till kassan. 39:- säger kassörskan. Fort drog jag kortet och gick. Det måste ju ha blivit fel, men att hon själv inte reagerade?! Inte gjorde det mig nått:) Skulle även köpa ett tyg så jag kan sy ett påslakan till täcket som ska vara i vagnen, hittade ett svart med vita labanspöken på, var riktigt gulligt faktiskt. Och som vanligt när jag är på stan (oftast) så gick vi på Babyproffsen, finns MASSOR som jag vill ha därifrån, men dom vet ju verkligen vad dom ska ta betalt för!!! Köpte i alla fall en till fårskinnsfäll som ska vara i vagnen. Känns som åkpåsen som är där nu är alldeles för varm! Hittade även det till ett bra pris, 299:- isätllet för 599:-, det gillas.

BVC besök var inplanerat idag. Nu hade han gått upp 400g sen sist, vilket känns skönt. Gör så nu att han först får bröstet och sen ersättning, funkar superbra!!
Så nu har lillskrutt gått upp nästan 2kg sen han föddes, han vägde då 3520g och var 51cm och nu väger han 5310g och är 58.5cm lång.

Imorgon ska vi till Williams farfar och Carina och äta middag, blir säkert nått supersmarrigt vilket det brukar vara:)

William ca 2 månader och Maja ca 1 månad

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0