Akuten

Njurstensanfall INTE VÄLKOMMET!!
Vid 10 idag började jag känna att det gjorde lite ont i ryggen på höger sida. Tänkte inte mer på det, kunde ju vara träningsvärk eftersom jag tränade igår. Vid 11 kom Matte hem för att äta lunch. Det började göra ondare och ondare. Kräktes 2ggr hemma, antagligen för att det gjorde så ont, kändes då inte som att det skulle kunna vara magsjuka. Bestämde oss då för att åka in på akuten (där jag kräktes en en gång) då det gjorde så SATANS ONT! Fort fick jag hjälp, som tur var! Fick en spruta i skinkan och efter 15 min var smärtan borta. Men Fy fan säger jag, har aldrig haft så där ont, och nej inte ens när William föddes. Ska på röntgen om ca 1 månad för att se om det finns nån sten eller om den/dom är borta. Fick även ett recept på några tabletter jag ska ta om det kommer tillbaka. VILL INTE VARA MED OM DETTA IGEN!

Kommentarer
Postat av: matilda eriksson

Huvva huvva det lät inte skoj, Krya på dig!

2010-04-13 @ 16:18:48
URL: http://familjenlovgren.blogg.se/
Postat av: Sanna räkan

NO ALEX! Jag vet ju precis hur du kände! Hade ju det i somras.... Och jag vet vilket helvette det är! USCH!!! Hoppas de är bra nu iaf! sköt om dig

2010-04-15 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0