Torsdag

Igår var jag och simmade, var riktigt skönt!
Måste bara ta mig dit oftare, men lat som man är....
Såg sedan den nya Johan Falk - Vapenbröder, riktigt bra måste jag säga!!
Nu väntar jag bara tills två nya filmer kommer den 7 oktober.
Efter det blev det såklart att se Idol. Tyvärr är det inte lika rolig nu då dom flesta kan sjunga.
Men det är ju trevligt att se ändå.

Ikväll blir det jobb för min del, 14.45-21.20, skönt att inte börja 12.00 som man brukar göra i vanliga fall.
Imorgon blir det att fara till sjukgymnasten för att förhoppningsvis få ryggen bra.
Då jag suttit ca 10min börjar det bränna i mitten av ryggen på höger sida, är olidligt ibland!
Hopppas att det går göra nått åt det för så roligt är det inte....
Sen på eftermiddagen ska vi till mamma och pappa där det bjuds på palt, längtar!!
Var riktigt längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0