Söndag.

AV:Matte
Fredag:
16:00 slutat jobbat HELG !! Efter jobbet blev det Apoteket (bolaget). Party hos oss Micke, Kim, Joel och Markus kom. Vi satt i vår nyinredda källare och spelade HÖG musik och sjöng allt vad vi kunde kan man ju säga, behöver väl inte säga hur det lät. Kvällen slutade me en krogenrunda. Riktigt trevlig kväll måste jag ju säga.

Lördag:
08:30 ALEX väckare Ringer och jag varknar med en grymhuvudvärk och säger till alex va f"n ringer din väckare för. Alex svara - vi skulle ju på klädbytardagen i ske-hamn. Det var ju bara att kliva upp det. Som sakt det känndes i huvdet..
Vi handlade för 40kr fick 5 plagg mysiga barnkläder så var inte så dyrt!!.
Hem igen och alex iväg på jobbet. Jag började tvätta och städa ut i garaget lite (såg ut som ett bombnedslag) (även skotern i garaget ser ut som ett bombnedslag). Sedan kom Tobbe och Micke som hade med sig vår nya tvättmaskin. Tog väl kanske 2 timmar och installera den eftersom vi var tvungna att skruva isär hela maskinen innan vi fick den å fungera. Men nu står den på plats, nu väntar vi bara på torktumlaren som Micke ska komma med när han hittat nån. TACK MICKE!
Kvällen slutade i Kim`s soffa och NYA Filmen som var riktigt bra.

Söndag: 09:30 god morgon Alex på jobbet och jag ska pysla på här hemma lite. Tvätta upp bilen och bara ta det lungt. Ikväll blir det BIO och Fickan som lekte med elden.

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0