Fredag

Idag är det fredag.
Blev väckt av telefonen imorrse, alltid lika roligt.
Det var chefen som ringde och ville veta varför hon stukit två nätter som jag skulle jobba.
Förklarade varför, bra att extraknäcka som minne på fritiden..
Passade även på att fråga hur det går med min förflyttning..När var hur?!?!?!?
Hon vet inte mer än vad jag gör. Dock har han som håller i det pratat med någon på andra sidan sjukhuset om detta.. Kanske blir man förflyttad till medicin eller kirurgen. Vad det än blir så är det bra. Allt är bättre än en psykiatrisk avdelning!!!! Känns inte så roligt att känna oro varje gång man ska på jobbet. Är det lugnt? Stökigt? Nån som är hotfull? Får man en smäll?.. Ja frågorna är många innnan man kommer dit...
Låter som att det inte är alltför långt bort med förflyttnig nu, lät som det blir den närmsta tiden i alla fall.

Har precis gjort mig klar för dagen. Nu väntar jag på att klockan ska ticka framåt lite mer så jag kan sätta mig i bilen och åka mot sjukgymnasten som förhoppningsvis ska hjälpa mig med min onda rygg......
Sen blir det som sagt palt hos mamma och pappa!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0