Då var det söndag

Jaha dagen började med...  ja såklart frukost. Sen har vi varit ute på en promenad i den soliga södagsmorgonen. Tog med mig kameran för att ta några fina bilder i solen. Den första jag tog vet ja inte om det är så fint ????


 

Eller vad tycker ni ???
Ingen design tycker ja iallafall.


      Efter promenaden kom vi hem till vår GOA Musse

  

Vi blev tvugna att stanna ute i solen och leka lite med han.
Vi kastade äpplen som trillat ner från vårat STORA ÄPPELTREÄD.

Lite ACTION bilder !!!

  

Jag måste ju bara visa våra nya fiskar



Sagan om Ringen i den högra halvan av akvariet.

jaja nu är det lunch, ha det bra // matte


Kommentarer
Postat av: Joel

Jag tycker att musse var fin på korten,akvariet med.Puss å kram från Joel

2009-09-15 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0