Trött!!

Att man kan vara ständigt trött? Jag skulle kunna sova dygnet runt, inga problem alls.
Var trött i början av graviditeten också men det gick ju över. Nu verkar tröttheten ha kommit tillbaka för att stanna. Har börjat äta järntabletter nu få hoppas att dom gör mig piggare. Är bara inne på 3e tabletten än så effekten kommer väl så småningom, får jag hoppas!

Jag har längtat efter pannkaka med grädde och blåbärssylt hela veckan och idag fick jag äntligen det! Åhh så gott det var!! Har sedan middagen legat i sängen och sett tv för Matte har ockuperat vardagsrummet med tvspel.
Har sett Unga Mödrar och 2½ men. Nu är det Singing Bee men jag tror att det blir att se Mammas Pojkar istället.

Imorgon har jag kortdag på jobbet, slutar redan kl 14.00 och efter det beger jag mig raka vägen till frissan. Åh så skönt det ska bli att få klippa bort allt det nötta och få en frisyr!! Minns allvarligt inte när jag klippte mig sist.
På kvällen beger vi oss nog mot mamma och pappa. Mamma ska få hjälpa mig att färga håret. Sen blir det kanske att kolla igenom lite bebiskläder också, se vilka vi kan tänka oss att använda.

Nä nu blir det vindruvor och Mammas Pojkar.

Kommentarer
Postat av: Matilda.

Hej Tittade in och läste att du börjat med järntabletter pga trötthet.. Jag måste bara få rekomendera Blutsaft. Jag hade stora svårigeheter med att hålla mitt järnvärde och att hålla mig pig. Provade diverse tabletter och inget hjälpte. Förutom när jag provade blutsaften. Fick bättre värden än jag haft innan jag vart gravid.. Helt otroligt.. Vart bara tvungen att berätta detta.

Såg att ni vart till umeå och kollat upp könet. Va kul. :)

2009-10-22 @ 21:40:26
URL: http://familjenlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0