Planeringsdagar

Har haft två långa planeringsdagar med jobbet. Skönt att dom är över! Kan inte förstå hur jobbigt det faktiskt är att sitta en hel dag. Onsdagskvällen avslutades i alla fall med mys på Friskvårdskompaniets Relaxavdelning. Tack för en trevlig kväll kära kollegor!

Igår var jag riktigt trött när jag komme hem, Matte likaså. Vi åt middag sen får jag till Kim och hämtade två filmer Johan Falk - National Target och Johan Falk - Leo Gaut. Såg bara den första filmen igår, tyckte att den var riktigt bra faktiskt!! Undrar om det är så bra för bebis att jag ser sånna filmer?! Filmerna är ju så spännande, blir alldeles uppspelt. Hehe, men det är nog ingen fara, finns ju värre saker=)

Blir att se nästa film ikväll - Leo Gaut. Hoppas att den är lika bra!
Men innan det ska vi äta lite middag sen fara på Edda och vara duktiga och simma en stund. Sen skulle jag ju hemskt gärna vilja se Idol, så filmen kanske får bli efter det....

Imorgon drar helgens arbete igång. Hoppas att vi har det lugnt på jobbet!!
Nästa vecka får jag veta vart jag blir förflyttad och när, ÄNTLIGEN!!!!

Var upp på barnmorskemottagningen igår efter jobbet, hade hört talas om att det är en föreläsning på måndag. Så jag anmälde oss - förlossning, smärthantering och amning. Så då ska vi dit och lyssna.

Nu ska jag se om jag hittar något att äta till lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0