Sovfrämmande

Har haft lillebror här i natt. Lika mysigt varje gång:) Lite trångt i sängen men det är bara att vänja sig:)

Ikväll blir det att åka till mamma, som fyller år idag, och äta middag och fika.
Men innan det måste jag och lillebror gå ner på stan för att hitta den fina present vi kommit på att vi ska inhandla.

Igår var det husvisning i Kåge. Superfint hus, verkligen!! Jag kände mig verkligen hemma! Det är klart, det finns saker som behöver göras om men det är väl oftast så. Skulle kunna tänka mig att bo där, vilket jag inte kännt om något annat hus vi varit och tittat på. Men frågan är ju om vi har råd?! De kommande månaderna kommer det ju inte direkt vara klirr i kassan... Får fundera över det där.... Men det var ju så fint!!

Nä, nu ska vi göra oss iordning för en tur på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0