Helg

Helgen startade med att lillebror komme hit för att sova för att mamma och pappa jobbade.
Vi började med att göra iordning middagen som blev tacos, alltid lika gott!!
Efter det for vi på Edda för lite lek och plask. Var väldigt mycket folk, men kanske inte är så konstigt en fredag eftermiddag.
Väl hemma igen gjorde vi iordning en deg för lussebullsbak. Åh vad jag har längtat efter det länge. Kanske lite tidigt att börja med sådant men vadå, får baka det igen sen!:) Sen såg vi såklart Idol också!
Vi sov nog riktigt gott alla tre den natten efter en fullspäckad eftermiddag.

Lördagen kom.. Matte kom och väckte jag och Joel vid 10, skönt med sovmorgon. Matte for ut och gick med sin bror så jag och Joel låg kvar i sängen och myste och såg barnprogram ett ganska bra tag tills det blev tid för lunch. Blev sedan en sväng på stan för lite fika på Wayne´s. Sen åkte jag och Joel till mamma och pappa, bakade pepparkakor. Blev att äta middag där och stannade hela kvällen lång då Matte var och roade sig på Oleary´s.

Sovmorgon även imorrse, men det är väl det man ska göra på helgen, sova ut. Gjorde iordning frukost och sen begav nvi oss på Edda för att se lillebror spela två innebandymatcher. Är så kul att se dom små spela, alla på bollen:)
Middagen stod Mattes mamma för, supergott!! Sen tittade vi även på lite bebiskläder som Matte hade när han var liten, fick med oss lite hem.
Nu ligger vi i sängen och ser Vem Kan Slå Filip Och Fredrik, jämt är det, får se vem som vinner.
Sen blir det sussa!


                  
                                                                                       En sliten krigare:)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är bara bäst Alex å Matte,som alltid ställer upp för mig när jag behöver hjälp,som nu i helgen när jag jobbade.Joel har haft superkul sa han,men ni vet ju att jag alltid kommer att finnas till för er när ni behöver något.Kramar från mamma och Joel............

2009-11-23 @ 00:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0