Helg!

Då var ännu en helg här. Denna vecka har gått ovanligt fort, vet inte varför, kanske för att jag var ledig i onsdags?!
Har haft en rätt lugn och skön vecka, har inte hänt alltför mycket mer än det vanliga. Slutade dock 12.00 igår vilket är väldigt ovanligt, så det var härligt! Efter jobbet skjutsade pappa mig till Skelleftegummi för att de skulle få laga vårat däck som hade fått en skruv i sig, endast 2 veckor gammal. Känndes väl inte sådär jätte bra, men vad gör man?! Vi satt där och väntade ca en timme och pratade om ditt och datt. Sen for vi upp till Solbacken för pappa skulle ha sig nå brallor och jag skulle handla lite. Hittade en tröja på Intersport, har sett tröjan nere i stan men fanns inte i min storlek, och då den fanns på Solbacken var jag ju tvungen att köpa den. Handlade sen på Maxi till gårkvällens grillning, smarrigt!
Efter grillningen for jag, Matte och Joel till Ostvik och sköt lerduvor. Jag var ju tvungen att prova, såklart, men jag gör inte om det. Blev nästan rädd av det, sen slog geväret så hårt mot axeln, men jag testade i alla fall!=)
Idag har Matte farit till Luleå för lite partaj, så jag passade på att åka hem till mor och far för lite middag och mys. Efter middagen for vi till Bergsbyn för lite efterrätt, en hel glass gick inte ner, vilket kanske inte är så konstigt efter man ätit middag. For hem efter det för att släppa in Musse, men han är på villovägar. Hade tänkt fara tillbaka till Skehamn och sova där men vill inte lämna kissen ute hela dagen och natten.. Så får se om han kommer snart annars stannar jag väl hemma och fortsätter se Robinsson.....
Puss o Kram

//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0