24 dagar kvar

Just det, 24 dagar kvar tills vi sitter på planet till Turkiet. Längtar som bara den!! Ska bli så oerhört skönt med värme och sol. Har faktiskt varit och fusksolat idag, så man inte är kritvit då man kommer dit.

Har jobbat hela helgen. Rätt lungt och skönt, men var en massa som skulle fixas innan måndagen, då vi drog igång med tre st vårdlag.. Kaotisk dag igår, men det blit väl bättre då man kommer in i det.

Ledig dag idag. For till mamma för att få håret slingat, nu är utväxten ett minne blott. Hon passade även på allt klippa mig för att håret var så nött, vilket jag givetvis inte tackade nej till..

Och äntligen kom våra nya fälgar tillslut, igår. Som vi väntade förra veckan.. Men nu är dom här och sitter så fint så på bilen, vilken pärla!

Nä nu måste jag fortsätta med maten, är hungrig!!

Glad nu Johanna?=)

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp nu är jag nöjd :)

2009-05-10 @ 16:54:07
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0