Forts. utbildning

Dag 3 av MI-utbildningen är avklarad, återstår bara 1 dag. Ganska skönt, nu börjar jag bli less!! Att det kan vara så krävande att sitta still, jag var helt utslagen då jag komme hem. Fast det bästa med utbildningen är faktiskt MATEN och FIKAT, helt sjukt gott.
Matte är i Stockholm igen, inte så ovanligt. Börjar vänja mig nu att bo ensam, inte det roligaste men det funkar.

Har blivit faster för 3e gången, i lördags kom lillkillen till världen, kanske världens sötaste bebis!!
Vill ha!
            

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du hittat åt mig i bloggvärlden! Tack för i helgen! Alltid kul att komma och jobba hos er.. önskar att jag alltid fick göra det! Har jobbat ikväll och det blir imorrnkväll också, Katharina är sjuk. Hoppas vi ses snart igen! Ååå va söt bebisen va! Jag är också sugen på en liten palt :) Kram!!

2009-03-31 @ 22:02:43
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0