Önskan i uppfylelse

Haha Ja om ni har läst inlägget nedanför så såg ni kanske att jag sa till alex att jag önkade jag hade ett kockförkläde när man lagar mat. Och igår blev vi bjudna till farmor och farfar på middag. Gissa om farmor hade hunnit läsa vad jag önskade mig. Fick ett kockförkläde, handske och även en matschande handuk till allt. Så  måste säga tack tack.

Köpte Expresen går. I mitt horoskåp (vattuman) stog det att jag  kunde ha tur i spel idag fredag. Dom tipsade om att spela på hästar. Så jag måste ju spela på dom för första gång i mitt liv då!!. Måste köpa en trisslott också.

                                                                     

                                                                  ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0