Helgen!

Fredag -
Halvtung dag  på jobbet. Mycket patienter och mycket man ska hinna med under dagen.
Matte hämtade mig på jobbet (det var ju så fruktansvärt kallt!!) och skjutsade mig ner på stan. Och varför är det ALLTID så att när man har pengar hittar man ingenting? Skulle behöva minst ett par nya jeans, dom enda jag har är trasiga.... Hittade en endaste tröja i alla fall, men vet inte om jag ska behålla den.
Sen mötte jag upp Matte, Tobbe, Kim och Marcus för att gå till Frasses och äta middag för att sedan gå hem till oss och dricka lite alkohol. Hann spela endel GuitarHero och Buzz också, tappade räkningen på hur många gånger vi spelade, men jag vann en gång i alla fall. Efter det och med lita alkohol i kroppen bar det av till Nocs för att lyssna på Tobbes kompis som spelade där, super duktig!!

Lördag - Började med en välbehövlig sovmorgon, Matte var ändå och körde skoter. Åt varma mackor till lunch sen diskade jag bort allt sen fredagen och tog bort alla tomflaskor.. Sen vart det en del sofftid, dator, tv och ett avsnitt Heroes. På kvällen for vi till Tåme för att köra lite bil på isen. Var faktiskt mycket svårare än man kan tro, så det vart mest att sitta i passagerarsätet för min del. Känndes kallt även denna kväll, fastän det bara var -5. Då vi vart less på bilkörandet åkte vi hem till oss för att äta chips och se Wallander. Någon som vet när dom visar nya Wallander på bio i stan?

Söndag - Sovmorgon även idag, tro det eller ej men Matte sov lika länge som jag, han som alltid vaknar vid 9 på morgonen. Vi tog oss en riktigt härlig "morgon" promenad för att sedan göra lunch då vi komme hem. Såg sedan Körslaget och Let´s Dance, och sen ville Matte se Austin Powers, så mycket tvtid idag med. 
Vi körde till Kåge för att lämna igen släpen på PTC och sen hem igen för att laga middag. Och nu sitter jag här, bloggar och ser handboll medans Matte är i duschen. Ska se National Treasur sen, och kanske spela nått spel, om jag nu får Matte till att vilja det. Han hatar att spelaspel och jag älskar det.

Älskling

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0