Fredag!

Idag är det alltså fredag, och helg för den delen..För er som är lediga.
Dagen/morgonen började med att jag var arg (i sömnen alltså). Mattes väckare på mobilen ringde och jag skulle ge han telefonen, men hittade den inte. Sa att han skulle ta den själv (det ringde hur högt som helst) men den nådde han så klart inte.. Så jag tog tag i telefonen och slet den ur laddaren och kastade den på han.. Haha, har dock inget minne av detta. Sen fortsatte jag sova tills pappa ringde och behövde skjuts från Volvo, då han hade lämnat in bilen. Och snäll som jag är körde jag han hem. Blev då kvar där hela dagen.
Sen bar det av på Olearys för en riktigt god middag, jag, Matte, mamma, pappa och lillebror. Mycket skratt och prat om mammas hotellbesök:)
Efter det for jag och Matte hem och öppnade en vinare, tog fram lite kex, ost och vindruvor, vilket mys!
Har precis sett Let´s Dance och spelat Skip-boo, bara jag som tycker att det är kul...
Nu verkar vi ska se Hulken, inte så bra tycker jag men då får ju Matte som han vill :)

Smarrigt






Musse




//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0